Hemmajobb

Det är rätt konstigt. Men är man klantig får man skylla sig själv.
Har slarvat lite någon dag med medicinen. det är lite jobbigt en gång var annan vecka. Det är då jag måste fylla på lilla medicinlådan... Men nu är den i alla fall laddad för ytterligare två veckor!
Men i alla fall. Lite slarv någon dag, så börjar magen bli lite orolig. Jag åt även potatis igår, vet inte hur känslig av   det jag är egentligen. Men gott var det! Som tur är var jag hemma idag i alla fall.

Tapetsering hela dagen idag. Kattis skulle hjälpa till, men hon blidde sjuk... Men det är ju inte värre än att jag kan göra det själv. Så nu har jag två våder kvar på fondväggen, plus lite på de andra väggarna. Hämtade rullarna i morse, rätt färg hade kommit nu!
Det är alltid lika kul att väggarna är raka osv... blev lite snett med tapeterna, det syns om man tittar noga. Men den som står och tittar noga på hur mina tapeter ser ut borde skaffa sig ett liv!
Sedan ramlade vattenpasset ner på en nysatt våd... orsakade ett märke som syns rätt bra... Orkade inte göra om, vi får se om jag sätter nått för. En liten tapetbit ser bara dumt ut. Kanske en stoooor växt vore bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0