Uppmärksamhet

Semestern är över, och jag har inte hunnit att skriva om så många viktiga saker som jag hade velat. 
 
MEN! Så många besökare som jag haft den senste veckan har jag nog aldrig haft förrut. Titta på detta:
 
 
Detta på grund av länkningen till menskoppssidan. Tack för uppmärksamheten och välkommen till denna sida! 
 
I bilen på vägen hem lyssnade jag på några sommarprat i telefonen (eftersom jag bytt batteri och inte hade säkerhetskoden till radion med mig fungerade inte denna) och blev inspirerad att skriva många nya inlägg. Men nu är jag trött och inte alls sugen på att skriva långt och meningsfullt. Funderar på om jag orkar kvällens match på bara fil eller om jag ska slå på stort och äta något bättre. Vilket betyder att jag måste handla. Dagens världsproblem =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0