Vinter påväg

Helt plötsligt blev det september. För ett år sedan höll jag nästan på att avlida av den hemska sjukdomen "resfeber". Som tur är överlevde jag, men det känns som en evighet sedan. Otroligt mycket har hänt sedan dess, och det är med mycket glada minnen jag ser tillbaka på tiden som gått.
Efter en händelserik och härlig sommar börjar verkligheten slå tillbaka, och jag börjar inse att jag måste bestämma mig vad och hur jag vill fortsätta med detta projekt som kallas livet...
och som sagt, det är bara jag som vet vad jag vill och hur jag vill ha det. men tack ändå för tippsen, älskade vänner! vad skulle jag göra utan er??
Om några timmar påbörjas en ny arbetsvecka, som avslutas med 14 timmar dans i Ö-vik. Kan det bli bättre?
Ja! En sak till: det blir troligtvis 25manna för mig! haha, vissa personer är bra på att övertala!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0