Full fart igen

Okey, jag tror jag var lite deppig förra helgen, men nu är det bättre! :)
Men jag är fortfarande trött, trött, trött. Måste spara lite batterier till helgen, för då är det flytt som gäller! Tjohoo!
Igår var jag och hjälpte Kattis att tapetsera en vägg. Med döskallar. Egentligen skulle jag inte göra det, eftersom den lilla otacksamma ungen själv har sagt att jag inte ska få komma på hans kalas. Alltså Felix, som fyller 5 efter nyår någon gång.
(Kattis, jag bara skojar! självklart hjälper jag till!)
Men de ljusblå tapeterna med vita döskallar blev riktigt fina! Nästan så att jag blev lite sugen på att själv ha de i mitt sovrum när jag ska göra om. :)
Idag är det slutprov på kursen, sedan avslutningscermoni. Eftersom jag fått lite inside information vet jag att vi ska få tårta! Trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0