Veckans Balt. Det var ett tag sedan jag sk...

20120515498 (MMS)

Veckans Balt. Det var ett tag sedan jag skrev om mitt jobb. Mest för att jag bytt jobb och det uppstår inte samma situationer (stjärnmöten och påtvingad övertid) längre. Men jag är ju den jag är, så ibland lyckas jag göra en del tabbar. Efter en lång dag med datastrul lyckades jag ta mig ut till en av arbetsplatserna. Skulle in och göra en snabb sak innan jag slutade. Utanför vakten stod det ett stort gäng arbetare med förmodligen baltiskt eller polskt ursprung. Jag tänkte för mig själv: kom igen Hanna, huvet högt och bestämda steg!
Sekunden efter snubblade jag till på trotoarkanten och tog några stapplande steg innan jag fick balansen. Var tvungen att skratta för mig själv, där fick jag för att jag försökte verka målmedveten! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0