Hej

(Detta är ett uppdateringsmail till en av mina trognaste läsare)

Hej Mormor.
Hur mår du? Jag mår bra. Karin mår också bra, även om hon ser lite sur ut på bilden (till skillnad från mig, som ser helt normal ut)
Mormors favoritbarnbarn:

Efter två nätter här så verkar det som om hon kan klara av tre veckor till. Jag har kommit på att hon snarkar, så om jag klarar av tre veckor till får vi se =)

Igår gick vi på en promenad ner till hamnen. Ute i på piren såg vi en skugga som såg ut som... en hund? Varför satt den så stilla? Varför hade snön smält runt den? Var det en riktig hund? Vi vågade inte gå fram och kolla, vi får göra det någon dag när det är ljust.

Igår åt vi mousaka. Karin tyckte väldigt mycket om det, och vill fortsätta äta det i tre veckor. Men idag blev det korv! haha!

Idag blev det ett besök på bion för att titta på hur Alice tog sig till underlandet igen. Hur hon hade det där förra gången har jag glömt, så nu blir det att försöka se den tecknade filmen igen, för att uppdatera sig.

Slut på uppdateringen! Hoppas allt är bra med dig!
Kramar från Hannas bunker
=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0