Miss i kommunikationen...

Jag skulle koppla bort en vattenslang, som förmodligen hade högt tryck och mycket vatten i sig.
Jag frågade min handledare J:
Jag: Har du stängt den där ventilen?
J: Ja
Jag började skruva, och vattnet började spruta. Vilket jag hade räknat med. Ett tag. Men vattnet fortsatte spruta ut. Väldigt mycket på mig. J börjar skratta och säger:
Vänta, vi kanske ska stänga den här ventilen först.
Jag: Men jag frågade ju om du gjort det!!!
J: Gjorde du?
Jag: JA!!
J: Jag måste ha trott du frågade om något annat...

Ventilen stängdes och vattnet slutade spruta. Det verkar finnas en viss miss i kommunikationen.

Men skyll inte på praktikanten!

=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0