I ärlighetens namn

Barn är ärligast, det vet vi alla...
Idag på nybörjarträningen:

Tjej ~10: Hur gammal är du?
H: Jag är 23.
T: VA??? ä 'ru? <- med Sundsvallsdialekt: Är du?
H: hehe, jaa.
T: Du ser inte ut att vara så gammal.
H: Hur gammal ser jag ut att vara då?
T: Jaa... 17 kanske.

Efter det märkte jag att jag har börjat komma över det här med att vilja se äldre ut än vad jag är.
Forever young is the shit!

Just nu hoppas jag på att författaren till DEN HÄR bloggen inte ska ledsna, utan fortsätta skriva.

Jo! En update på kandisfronten! Soran Ismail har åkt med "mitt tåg" vid tre tillfällen under bara några veckor. vi börjar bli värsta tjenis. nästan...


Kommentarer
Linda

Åh, jag skulle oxå vilja träffa så gulliga barn :-)

2009-09-23 @ 08:50:43
Lina

haha kommer du ihåg i cornwall när vi blev utskrattade... men håller med om att forever young rocks

2009-09-23 @ 18:09:14
Hanna

Haha, har ett svagt minne av skratten i cornwall =) Men kommer inte ihåg mer än att det var om åldern... såg vi 10 år yngre ut redan då?? :D

2009-09-23 @ 21:35:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0