Faran över!

Mina farhågor över denna förkylning var tydligen lite överdrivna. Eller så kan det bero på att jag annars sprungit runt på tågen när jag börjat blivit sjuk, och det verkar inte motverka förkylning precis. Den här veckan har jag suttit still på en hård stol och lyssnat när professor Kalkyl förklarat fysik på ett obegripligt språk. Vila är alltså bra... Dansa lite, sådär 7 timmar i sträck, verkar också gå bra.
Enda symptomen som är kvar är den snoriga näsan. Så jag får väl ta upp kontakten med Mr. Nässpräy antar jag...

I morrn ska jag ut och åka tåg igen, får se om jag kommer ihåg hur man gör. Eller om jag på frågor om biljetter, bagage eller ankomsttider utbrister:
"Meter! Kilo! Sekunder!!"

Hrm... det där blev lite internt... men hoppas ni alla har en bra helg!

Jo! Jag blev dessutom nästan miljonär idag i bilen påväg hem från övik! Synd det bara var ett spel...


Kommentarer
Anna

Kan det verkligen vara så att vi ska åka till Götet tillsammans i helgen?

Hoppas det, och hoppas verkligen du inte fått grissjukan!!!

2009-09-14 @ 08:52:13
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Hanna

Japp, så är det! Jag måste tydligen gå ner och jobba 18% för att få jobba med dig ;) Jag är i princip frisk nu, så det blir absolut götet till helgen! :D C U!!!

2009-09-14 @ 18:01:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0