Skor

Jag borde skaffa en lite mer portabel bloggmaskin som jag kan ha med mig när jag är ute och går. Eller en bandspelaren. Kom i alla fall nyss under en prommenix på ett otroligt bra inlägg. Det handlade om skor och studentekonomi. Alla klatshiga formuleringar har försvunnit, men kan bjuda på innehållet:

Jag har aldrig varit någon stor skoshoppare, men har hört att många blir lyckliga av att shoppa skor. Så under ett desperat försök efter att bli lycklig inhandlade jag i våras ett gäng skor för massa pengar (på rea, men ändå väldigt dyrt). Lycklighetseffekten uteblev, och eftersom jag precis innan bestämt mig att börja spara pengar inför eventuella studier fick jag snarare ångest.
Men inget ont som inte har något gott med sig. Min studentplånbok slipper i vinter (förhoppningsvis) lägga ut pengar på skor, eftersom jag har några helt oanvända långt in i garderoben.

And now: A picture of the beauty i met yesterday:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0