Ur funktion vs. Dum, dummare

Åhh, vad jag tycker synd om de som jobbar på snabbmatställen under helgsnätterna och måste stå ut med dryga festprissar som inte fattar någonting...

MAX, kl 02.37

Personal 1: Nästa!
Fyllo 1: Jag vill ha glass!
P1: Tyvärr, glassmaskinen är sönder.
F1: Med Dumlesmak då?
P1: Nej, den är sönder.
F1: Någon annan smak då?
P1: Glassmaskinen är sönder!
F1: Jaha, då tar jag en milkshake.
P1: Den fungerar inte heller...
F1: jaha... en fruktsallad då?
Betalar och går
P1: Nästa!
Fyllo 2 (observera: Nykter!): En milkshake, tack!
P1: Alltså, maskinen är sönder...
Vid kassan bredvid:
Personal 2: Nästa!
Fyllo 3: Hej! Jag vill ha en liten milkshake
P2: Tyvärr, maskinen fungerar inte.
F3: Jaha, en liten cheese då...

Men jodå, vi hade roligt ändå, utan glass och milkshake...

Fyllos


Kommentarer
Challe

hahahaha Jag gråter fortfarande! De övriga medlemmarna i huset tror att jag inte mår riktigt bra som sitter framför datorn och gapskrattar :)

2009-11-15 @ 17:48:33
URL: http://ettforvirratliv.blogg.se/
Hanna

haha, ja jag skrattar fortfarande själv när jag tänker på det. Hoppas ingen sitter ute och ser mig, då tror de väl jag är lite knäpp.

(ifs har de rätt...)

2009-11-15 @ 18:25:47
Lina

Toksnygg bild

2009-11-15 @ 21:29:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0