Rundar av dagen...

...med att skriva massa strunt!
Min privata mobil är helt knas för tillfället, och har blivit inlämnad på undersökning och reparation. (Hade jag varit bra på rita på datorn hade jag ritat detta: en mobiltelefon som sitter på en britts, och en läkare i lång vit rock som undersöker den med stetoskop) och kommer därför vara ifrån mig i 2 veckor, enligt han jag lämnade den till. Enligt mina erfarenheter blir det 4 veckor...

En liten fundering är ju varför de skickar ut ett sms och berättar hur man kan få reda på var ens mobil är för tillfället, när man nu lämnat in sin mobil på lagning?

Utlåningsmobilen var slut för tillfället, men jag kunde komma och hämta en på söndag eller månadag. Jag tänkte att det nog skulle gå med den gamla ett tag, men lånade jobbmobilen under dagen. Ett trevligt besök av preggo-K fick mig att glömma bort telefonen ett tag :) När jag skulle iväg på kvällen satte jag in kortet i min gamle mobil. Den slog igång, och jag stack iväg. Halvvägs ut till Njurunda försökte jag ringa. Det gick inte! det gick inte heller att ringa till min mobil... Skoj... Helt kaputt.

Så jag har nu spenderat en mycket trevlig och skön mobilfri kväll hos E&E. Thanks!
Under denna jobbarhelg får jag väl sitta och byta kort i mobilen med jämna mellanrum...

(Ursäkta denna I-landsproblematik)
Gonatt


Kommentarer
Nillano

Hej! Ja som du säger blir väl fyra. Jag har inga bra minnen av att lämna in elektronik. Hoppas du bättre tur!

En lugn kväll då, kan jag tro. Då ingen kunde ringa dig =o)

Jobba lungt!

2009-05-11 @ 07:44:53
URL: http://www.livetskalevasnu.blogpsot.com
Anna E

Vet PRECIS hur det känns....cad säger man..."det var bättre förr"?

eller "Typiskt SJ"?

Jaja...du vet vad jag menar...

2009-05-14 @ 08:25:08
URL: http://hondjavulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0