Med hjärtat i halsgropen!

Hade en massa trevliga kamrater här igårkväll. Spelkväll. Spelnörden E vann tillsammans med I....
Några var kvar fram till 1 tiden, och efter att de gått ramlade jag i säng. Mycket rolig kväll!
Vid 2-tiden vaknade jag till av att det ringde på dörren. Efter ett tag ringde det igen. Jag gick upp för att kolla vem fan det var. Det kunde ju varit någon av kamraterna som glömt något, eller att det kanske hänt något. Jag såg någon stå utanför, men inte vem. öppnar lite, och ser en kille i 25-30 årsåldern.
Vem är du? fnäser jag ut genom denn lilla glipan jag har mellan dörren och väggen
Jag ser direkt att han verkar påverkad ut av någonting, och får tillslut fram:
Ehh, jag är Emil (Jag har för mig det var namnet, är inte riktigt säker)
Du ska inte in här, säger jag förbannat och slänger igen dörren innan han hinner stoppa mig, tvinga sig in, och... jaa, vill inte tänka på vad som kunde ha hänt.
Jag var först förbannad, men sedan blev jag så rädd, och kände att pulsen var uppe i 200. Minst.
Det tog låång tid att somna om...

Jag är nu och föralltid supernoga med att låsa dörren...!


Kommentarer
Syster

Bra Hanna!



De är läskiga de där! Hur tusan hittade han ner till dig?

2009-05-21 @ 13:07:23
Hanna

jaa, jag vet inte hur han hittade dit. vissa lyckas ju med omöjliga saker i fyllan...

2009-05-21 @ 15:57:32
li

huuuuu. jag hade inte vågat öppna en glipa ens....

(apropå räsergubben så är han min förebild just nu...=))

2009-05-21 @ 21:14:52
URL: http://izica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0