Listor

De pratar om listor på P3 för tillfället. Så här listar jag det jag tänker på just nu:

  • Vem f*n smittade ner mig med världens förkylning? När jag får tag på han/hon/det....
  • När ska jag ta mig till Sälen? Irriterande att jag inte har kunnat åka än, när vi planerat det här sedan i höstas...
  • Vem sticker ner glasbitar i kyckling?
  • Vad ska jag ha med mig till fjälls? Dags att packa ifall jag åker i morrn.
  • Jäklar vilken god ugnspannkaka jag gjorde igår, undrar om jag ska ta en bit snart...
  • Plugg till hösten? Anmälningsdatumet närmar sig med stormsteg...
  • Det har redan gått en månad, men känns som en evighet sedan. citerar min vän Ugglas: men inte som då
  • Haha! vad töntigt med en lista...!

Update: Efter att ha skrivit det här inlägget skrev jag en pack-lista och en handlingslista.
Nööörd



Kommentarer
Anonym

hoppas du blir frisk inatt så du får göra nåt roligt i sälen! de behöver du! (och jag, men jag får snällt stanna hemma...) Andreas frågade idag om du ansökt till skolan än.. tydligen inte. :P listor är skitbra! ;)

2009-03-31 @ 20:50:26
Anna E

Listor är bra....eftersom jag är så Doris lever jag i ett hav att listor så jag vet vad jag ska göra..

1. vakna

2.Öppna ögonen...

2009-04-07 @ 08:28:46
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Hanna

Jaa, listor Är ju bra :)

2009-04-10 @ 18:34:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0