Vitt pulver i påsar

Igår fick jag prata med en ny farbror doktor, som hade en ny teori om min mage. Alla inflammationsvärden verkar ju helt okey, så att höja medicinen mot inflammation verkar bara knäppt.
Däremot kan det bero på att gallsalt, som ska hålla sig i tunntarmen, läker ut i tjocktarmen på något sätt. Detta orsakar räsermagen... Så nu har jag fått någonting nytt all stoppa i mig, så klart. Ett vitt pulver som ska blandas ut i vatten eller annat. Det smakar päckel och ligger som sågspån i halsen. Det ska jag dricka 2-3 gånger om dagen. Fungerar det så är det ju superbra! Jag hoppas...!

Gigantiskt trött har jag varit i alla fall senaste dagarna, och tror det har orsakat en och annan försovning... Det är ytterst ovanligt, och liite pinsamt andra dagen i rad...

Min telefon K550i har kommit tillbaka från Elgigantens lagning. Nu i form som en C702. Me like! :D



Kommentarer
li

ohoj hjälp!!!!! mycket att hålla reda på!!! hoppas verkligen det funkar!! kram

2009-06-09 @ 22:07:20
URL: http://izica.blogg.se/
Hanna

Det går bättre och bättre! :)

2009-06-27 @ 23:16:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0