Brun utan sol, kanske?

Sommaren är verkligen här! Soligt och varmt.
Tog första doppet igår, hemma i sjön. Det gick rätt snabbt.
Tyvärr finns det ju inte så många badställen här i närheten.

Skulle hemskt gärna villja ligga ute i solen dagarna långa nu. Men vet inte om jag vågar. I så fall blir det under ett tjockt lager solkräm. solen är så stark och farlig. Man ska nog ha mer respekt för den än vad vi har..
Dessutom har jag kommit på att man ska hålla sig från solen när man äter några av de mediciner jag äter. Och som jag ätit länge.
Jag fick en snilleblixt och bra förklaring till varför jag inte blev så brun, och berätta den för syrran:

Jag har kommit på varför jag inte blir brun, det är på grund av alla mediciner jag äter!
Syrran upplyser mig vänligt men bestämt:
Hanna, du har aldrig blivit brun. Inte innan du började med medicinerna heller.

Tack för det.

/Kladden


Kommentarer
Syrran

När sa jag det?? Har för mig att du var brun en sommar när du vart på Lanzarote och simmat??

:) Kram!

2009-06-03 @ 08:36:49
Hanna

Men för några veckor sedan, ju!

Jag var på Lanzarote på hösten, men ändå ;P Ska kanske sticka till utebassängen och ligga där 4 timmar om dagen, så blir jag nog lite brun!

2009-06-03 @ 10:33:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0