Aj lajk jo!

Nej, nu får det vara slut med de här "tycka synd om" snacket!
Vi lever ju, som sagt!

Gjorde nyss ett test på internet som avslöjade att jag kommer bli kär i sommar! Fantastiskt, det här med internet. Det vet allt! Känner kärleken börjar sprida sig i kroppen, och eftersom jag inte har någon Mr Right att rikta den mot ännu så får ni, mina kära läsare, lite av den i stället. (Inte för att jag vet vilka många av er är. Jag tror inte de få som kommenterar loggar in från massa olika datorer på en dag) Men jag tycker om er ändå!

Aj lajk jo! Aj låv jo!



löv is in de är!


Kommentarer
Kicki

Glad midsommar på dig, Hanna!

2009-06-18 @ 12:23:48
li

jodå den lurviga lurken ser men är lite klumpig, i helgen gick han in i en lyktstolpe, he he...

ha en bra midsommar tjejen!! kram

2009-06-18 @ 18:49:05
URL: http://izica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0