En ny början

(Pga hyllningar på facebook av Eleonore känner jag mig tvungen att uppdatera lite :P )

Det känns lite som om en massa börjar om nu. 
 
-Jag har börjat träna på allvar. Eller, ja.. det har hållt i sig en vecka. Men gymkort är inköpt och en massa OL-pass är inskrivna i planeringen. Kanske någon tävling till hösten också?
Kroppen gör ont, efter ett bodypumppass i förrgår. Skönt ont.

-Jag ska börja plugga om en månad. Åhhh, en plötslig beslutångest slöt sig över mig häromdagen, men tror jag valde ett bra alternativ. Självklart blir det endel resande, men det får det vara värt.
...nu ska jag bara komma fram till hur jag ska kunna klara mig som fattig student...

-Jag har äntligen fått upp en tavla över soffan! Fantastic!

-Jag har börjat jobba efter semestern. Två dagar i rad då jag började jobba 5.20 efter låång semester. Min kropp är chockad, och jag överväger att packa min kappsäck och gå o lägga mig snarast.

Ett fantastiskt inlägg detta, jag vet... Sorry, men min halvt sovande hjärna klarar inte mer.
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0