"Krya på dig"

...stod det på ett vykort jag fick i posten idag. Jag fick en från siss också, som varit i värmen och roat sig. Men det här var från kära kusin-vitaminerna. De ringde och var påväg förbi mig igår, men jag var tvungen att springa på jobbet innan de hann fram och hann tyvärr inte träffa dem.
Snällt av dem att lämna ett vykort i alla fall tänkte jag, men förstod inte riktigt vad de menade med framsidans text.
Inte för ens jag kom fram till min dörr och fann detta:


..som har suttit där i söndag och måndag.  (På utsidan av dörren, knäppte kortet inne)
Jag gick runt och skrattade för mig själv i säkert en kvart. Jag har de roligaste kusinerna!
Mina grannar måste trott att det var ett jäkla party i lördags!


Kommentarer
Sören

haha tillbaka och tillbaka.. =P

Jag försöker ändå. Hoppas allt är bra med du =)

2009-02-17 @ 15:23:57
URL: http://nevyn.blogg.sen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0