En av livets viktigaste frågor: Internet

Det är rätt lustigt när man sitter och funderar på saker som är irriterande här i livet.
Internetuppkoplingen är sååå långsam!
OMG! Vilket världrproblem!  Världen går under. Nästan.

Jag hörde en professor prata om The Pirat Bay rättegången häromdagen. Enligt honom, som hade forskat i saken, är enda anledningen till att vi internetkonsumenter behöver snabb uppkoppling är för att kunna ladda ner saker från internet. Enligt honom (citat):
Behöver man inte den värsta uppkopplingen för att kolla mail och hemsidor, det säcker med en lite mindre.
(Jag har ingen koll på megabit och sånt, så jag kan inte citera precis vad han sa. Förlåt)

Jag hoppas han fick mycket betalt för denna forskning.


Kommentarer
Kotteby

Så laglig streamad TV/radio och annat kräver ingen snabb uppkoppling.



Likaså tunga hemsidor med miljoner bilder och annat.

behöver inte de snabb uppkoppling?



=)





Hahaha....

10 dagar utan alkohol och nojig?

Nå, åkte du fast?

Hihihi...

Ja, du låter exakt lika nojig som min fru,

=)

2009-02-15 @ 17:06:44
URL: http://www.kotteby.se
´Syster

Haha, jag älskar din blogg Hanna!

2009-02-15 @ 18:23:31
Eleonore

You have been utmanad!



KRAMEN

2009-02-16 @ 19:59:19
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0