Dravel

(Detta inlägg blir ett "idag har jag gjort" och "tankar jag tänker" inlägg. Jag är själv inget stort fan av sådana. Personer som jag känner nära är det självklart roligt att läsa om deras dag, men inte andra okända personer. Så om du inte tycker om sådana inlägg, och inte känner mig, sluta läs NU)

Jag försöker undvika pluggandet så långt det går. Tenta på tisdag, om tryckfall pumpar, pellets mm... men just nu känns det som om jag inte kommer längre. Förhoppningsvis blir det lite klarhet efter repititionen i morgon. Man kan ju alltid hoppas.  

Jag fick nyss sms från E i Irland. Oj, vad jag saknar henne! Så här kan man ju inte göra, säga att man ska vara borta bara över sommaren, och sedan vara borta på obestämt framtid! Ska det vara så? Jag hade i alla fall ett datum jag skulle komma hem..
Träffat en karl har hon gjort också, så nu vet man aldrig när hon kommer hem... Förhoppningsvis kommer hon hem på en vistit i januari, jag hoppas det!

Shit, det här börjar likna min dagbok, så det är kanske bäst att sluta innan jag skriver någonting privat.. För det är så jag försöker hålla det här på sidan. Personligt, men inte privat.

Jag kom att tänka på en sak förut idag. Hur fantastiskt duktig man kan vara på vissa saker ibland, utan att veta om det. Idag på Selångers gympa spelade vi innebandy, och jag fick in ett kanonskott mot mål, med 3 personer som blockade, och den gick rätt in.
Mest förvånad av alla är Hanna, ropade Magnus.. haha!
Häromdagen lyckades jag häva en sladd med Forden på ett riktigt proffsigt sätt. Fråga mig inte hur, jag kommer knappt ihåg det själv.

Nej, det börjar bli dags att försöka sova en stund. Lyckades vakna 11 i morse, och då går det aldrig att somna i tid. Kanske ska gå ut och skotta lite snö så jag kan somna gott efteråt?

Sov gott världen, var du än är
Synonymer till Dravel - struntprat, strunt, goja, svammel, nonsens, trams, blaj, rappakalja, gallimatias, vrövel; dynga, smörja


Kommentarer
mamsen

Nog med sladdar i familjen nu. Bra gjort.

2009-12-22 @ 09:10:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0