Torka...

Sitter och försöker komma på någonting roligt att skriva om innan jag går o lägger mig. Under dagen har jag kommit på flera saker som jag måste skriva om i bloggen, men nu dyker inte en ända sak upp...
Konstigt det där...
Vart tar alla tankar vägen? Ibland blir jag superkreativ sent på kvällen, men nu är jag bara trött. (Jag klev upp 5 i morse, okey?)
Sitter och tittar på ett program om tanter som leker med dockor, nästan som riktiga ungar. Inte ens det kommer jag på någonting att skriva om. Det finns ju gubbar som leker med tåg, så...
Nä, det blir nog sängen nu, jag får vara nöjd med dessa rader om ingenting.
En trevlig dag och helg har passerat, och reslusten börjar komma tillbaka.

Godnatt världen


Kommentarer
Anna E

Haha ja det finns ju gubbar som leker med tåg ja...det har jag också hört... ;P

Ha en bra dag! Kram

2008-09-30 @ 08:24:11
URL: http://hondjavulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0