Svan-märkt

En tung sten har lättats från mig. Jag har gått och oroat mig för detta i flera månader - och helt plötsligt var det över. Jag skulle snacka inför en massa folk hur man får fler kvinnliga ledare inom sporten.
Lilla jag, liksom...
Men det gick otroligt bra, och när jag kom hem i lördags somnade jag direkt på soffan.
Jag måste ju även tillägga att jag innan mitt föredrag skakade hand med och lyssnade på Gunde Svans föredrag. Det ni!

Söndagen spenderade jag mest ute i skogen med Nika och en påse svamp. Kvällen ägnades åt rensning, samtidigt som lite tittande på Miami Inc. En massa folk som vill göra tatueringar tex till minne av någon nära avliden eller något annat symboliskt.
En snygg modellkille kom in och ville göra en ängel på ryggen, till minne av en tung period i sitt liv.
Spännande, undrar vad som hände under den perioden, tänker ni säkert, det gjorde jag. Det visade sig vara en 5 månaders period som han hade det lite kämpigt.
5 månader! Oj, det måste ha hänt någonting hemskt! tänker ni nu.
Svaret: han och en till kille hade kommit fram till "finalen" till ett modelluppdrag - och den andra killen fick jobbet!
Fatta vilken katastrof! Snyggmodellen tappade tron till Gud och hade kämpiga 5 månader utan riktigt jobb, men tillslut fick han ändå ett uppdrag och började tro på Gud igen.  Grattis
Och vad passar inte bättre än att skaffa en tatuering på ryggen till minne av denna kämpiga period?

Inspirerad av detta funderar jag därför på att skaffa mig en liten tatuering till minne av denna sten som lättat för mig.
Vad skulle inte passa bättre än en Svan?
Snacka om svanmärkt!
Grattis pappa, du har fått in ett av dina skämt i min blogg!
Haha :)


Kommentarer
Anna E

HAHAHA ja det låter som en riktig "Hasse" haha....men jag tror det skulle bli riktigt gulligt på dig...vart tänkte du svanmärka dig?

Pannan?

2008-09-23 @ 21:49:07
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Kicki

Du är en tuff tjej du.Kram

2008-09-25 @ 11:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0