Diskmaskin nr 2 (thank you!)

Hallå alla trevliga människor som kikar in här varje dag - fast att jag knappt skriver någonting! Ni är fantastiska!
De senaste dagarna har jag blivit sambo, klivit upp astidigt typ varje morgon, fått en ny cykelsadel och sprungit en massa...

Okey, nyfiken nu? Mohahaha. ha.
Det är min kusin vitamin som kommit och hälsat på, och inte åkt hem. Men det gör ingenting. Vad gör man inte för en friend in need?
Dessutom har han fixat en ny cykelsadel (en utan massa hål så man blir blöt i baken), diskat och hjälpt till med maten. Det ni! En händig karl som även kan fixa hemma! Tänk om man kunde hitta någon sådan!
Dessutom har vi varit ute och sprungit två dagar i rad, vilket är mycket för otränade mig. (Även om det inte gick såå snabbt... M...)

Men massa tidiga morgnar sätter spår... Känns som om klockan är typ mitt i natten nu... Men nu är ledig helg - och självklart ska jag åka bort... E och jag sticker till grabbsen i LP. Där finns det ingen tunnelbana i alla fall, vad jag vet

Have a nice weekend!


Kommentarer
kattis

LP heter det. ;P

2008-10-17 @ 13:21:48
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Anna E

Hahaha har du äntligen bytt ut den där cykelsadeln...pratade vi inte om den redan i våras??

2008-10-18 @ 13:09:17
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Mamma

Tur att mötesplats Nivrenahallen finns. Nu vet jag var du är och med vem, tack vare vems mamma. Ha så trevligt.

2008-10-18 @ 20:04:04
URL: http://jarvsostigen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0