Skit

Efter att ha varit sjuk i ganska precis 8 år är det konstigt att jag inte än lärt mig en sak:

Slarvar jag med medicinering blir jag sämre.

En rätt enkel sak, ungefär som:

Äter jag inte blir jag hungrig.

Men ändå händer det att jag hoppar över medicinen lite då och då. Ofta för att jag är lite lat och inte orkar fylla på dosetten. Eller så glömmer jag bara.
Nu har jag blivit lite sämre, men bara lite. Som tur är spenderade jag helgen i huvudstaden tillsammans med en massa andra sjuklingar.
En liten utbildning, på ett helt underbart hotell. Det fanns nallar överallt, underbar personal och världens bästa toaletter! Jättetrevliga!

Det sköna med helgen med andra sjuka är att det inte behövs en förklaring att jag måste på toaletten för tredje gången på en kvart, det är bara att gå. (Okey, kanske lite överdrivet, men ungefär så)

En mycket trevlig helg i Sthlm! Tack allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0