Klippt

Så var det klippt igen. Håret alltså.
Som vanligt efter att ha varit hos frisören så är det så tillfixat så det ser underbart bra ut (förhoppningsvis). Eftersom det blev lite partaj igår så tvättade jag inte ur det, utan lät det vara frisör-fint.
Men när jag vaknade i morse kändes det att en hårtvätt var på sin plats. Speciellt eftersom jag i princip tömt en sprayflaska för att hålla luggen på plats.
När håret var tvättat och börjat torka kom jag på varför jag inte ska ha så kort hår. Det blir bara som en stor bulle på huvet... Det lockar sig mer och mer, hur ska det se ut om 10 år? ojoj...

Jag är imponerade på alla dessa som vet redan innan de flyttar in i en lägenhet /hus hur de vill ha allt, vilka taperter och möbler osv. Jag har bott här sedan december och är fortfarande inte klar. Nu är nya bokhyllor i alla fall beställda, och ny säng ska beställas från IKEA snarast. Sedan kanske jag kan sätta upp saker på väggarna också.
Och om Du nu läst hela den här texten vill jag gratta till all ny onödig information som du insupit.
Fortsatt trevlig dag.


Kommentarer
kat

du är ju iaf klar, det är inte jag...

2008-05-06 @ 12:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0