Vaken mitt i natten...

Sitter just nu och försöker hålla mig vaken. Måste ställa om mitt dygn, i alla fall lite. I morgon natt ska jag jobba, så ska försöka vara vaken då.
Det kan ju vara en fördel.

Jag har inte hunnit gör någonting med vardagsrummet idag. Bara jobbat. Men nu följer några dagar med tid till renovering!
Nu sitter jag i sovrummet, där jag proppat in alla möbler. Rätt mysigt, faktiskt! :)

Det är en del resplaner på gång, vilket är otroligt kul! Jag har varit hemma för länge nu ;) I april sticker jag o Kat på en liten tripp mellan Amsterdam och Paris. Sedan i sommar planerar vi "fyra systrar" att dra till Skottland! ...och gå på fotboll, haha! Ska man göra någonting för första gången, ska man göra det ordentligt! :) Förhoppningsvis blir det en liten tripp runt Europa efter det, beroende på hur mycket semester som blir kvar.
Måste försöka spara ihop pengar också

Ooh! Jag fixade min dator häromdagen! ...eller jag kom på vad som var fel. Ibland kunde den bli blå, och sedan startade den om. "Blue screen", som brorsan kallade det. Väldigt fantasifullt namn. Det beror på den trådlösa musen jag hade köpt till den! Wohoo, jag är så bra!
Jag har nu slutat använda den tills att felet är fixat. I need my brother for that! :)

Ska nog sova snart ändå...

Natti natti! :)


Kommentarer
kat

hej hå! jag tror nog kanske att jag också ska gå på det där tjohejet på jobbet då.. om jag kommer ihåg att skriva upp mig när jag kommer hem idag. det blir ju 4 timmar på timkontot tror jag, ledighet är bra! :D

2008-03-11 @ 10:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0