Välkommen Knasmage!

Det verkar som om det börjar kika in en massa Knasmagar här! Roligt! :D

Inspirerad skriver jag nu en mag-rapport:
Jag har senaste veckan proppat i mig ännu mer kortison, och igår vågade jag mig ut på en långprommis i huvudstaden med K. Nästan 2 timmar, heja oss! (Kul att visa att jag inte bara mår dåligt när jag jobbar med henne)
Det kändes helt okey, och inga besvärligaa toalettbesök behövdes.
Jag har inte vågat sticka ut för att träna på några veckor, men nu är jag laddad och på g!
Att jobba och vara på innomhusaktiviteter (typ dans) har gått bra, eftersom jag då vet att det finns toaletter i närheten. Men att sticka ut och gå eller springa har varit lite oroligt.
Snart är det en ny medicin på gång. Spännande!

Have a nice day, my friends!

(Kat - thank you!)


Kommentarer
Anonym

Hej, kul o se att det finns fler knasmagar som bloggar om det! Började min blogg igår om mitt liv med en knasmage så har inga läsare, skulle va kul med någon som läste och kommenterade! :)

2010-05-22 @ 15:28:23
URL: http://ungknasmage.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0