Hurtig?

Det är egentligen rätt sjukt hur lata vi blivit. Allihopa.
Jag har ingen bil, så jag cyklar till jobbet.
Oj, vad hurtig du är då! kan jag få höra lite då och då.
10 min tar det för mig att cykla fram och tillbaka till jobbet! Varav jag glider ner för en lång nerförsbacke en stor bit av vägen (Jag vet, uppför hem, men jag avlider inte precis av det)
Hurtig för mig är när man tex cyklar 2 timmar dagligen. 10 min är en fis i rymden, och räcker knappt till någon slags vardagsmotion.

Dagens citat:
E: Men Hanna, vad sa du så det blev så? Jao, en lång historia som jag inte vill dela med mig av, men på hennes synsätt blev det väldigt roligt!

En annan rolig sak är att tre av mina bästa kompisar heter något på E.

Gårdagens bästa komplimang:
Ja, men du är ju förj*vla smal! Det kan bara ha varit ett konstaterande efter att jag tagit mig igenom en smal passage. Men han är söt, så jag tar det som en komplimang.

Gårdagens utskällning, från en dansk:
Sklej  jlse j lare l rao öfkf ja jrfsejaö.... Jag förstod inte ett ord!
:)


Kommentarer
Syster

Om jag cyklar en kvart till jobbet och en kvart tillbaka, är det mer än en fis i rymden då?





PS. Min cykel gick sönder idag, det går inte att trampa. H-vete. :P

2008-06-12 @ 22:14:51
Mamma

Jag var ute och stavgick med Nika o Fokus tillsammans i går, i en dryg timme, gills det?

2008-06-13 @ 08:35:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0