Hög på dans - dans på Hög

Jag hörde nyss Mercy strömma ut ur radion, och får nästan gåshud över armarna.


I går var det premiär för dans på Högs loge. De underbara Zlipsarna spelade, och de har nog aldrig varit bättre! Det är inte ofta man får höra sådana jubel efter princip varje låt.
Tyvärr var det ett litet underskott av killar, och alla favoriter var inte där. Men många! Så det gällde att haffa till sig någon trevlig grabb så fort som möjligt, annars blev det till att stå och titta.
Okey, alla danser jag fick var inte så bra, och jag hade bra lust att rekommendera en danskurs till vissa. Men just nu känner jag inte för att klaga, så det ämnet lämnar jag.


Fika blev det så klart - saft och kakor i bakluckan på Es bil. Tack tack! Nästa gång måste vi ta med en filt!
Och självklart en massa otroligt roliga danser och mysiga danser. Med nya och gamla danskamrater.

En liten känsla av sistadansenångest, men jag får skylla mig själv.

Men nu i efterhand kvarstår några frågor:
- När får jag dansa igen? (Det är inte lätt med ett jobb med konstiga tider)
- Fick någon upp SAABen?  (Haha, hoppas det gick bra!)


See you on the dance floor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0