Radiofight

Jag satt och lyssnade på radion idag på tåget hem. Det var "Mitt P3" med Louise Merdol (?). Jag har lyssnat på henne några gånger förrut, och hon har inte precis blivit min favorit radiopratare. Jag vet inte riktigt varför, men så är det.
I alla fall. Dagens ämne var ilska och om att bli arg. Med i studion var en killkompis till henne. Hon började med att fråga om han någonsin hade blivit arg på henne, och han börjar genast berätta om en gång i somras då han blivit väldigt arg och irriterad på någonting hon gjort. Han hade inte sagt någonting, utan hållt den inom sig.
Hon fattade ingenting, och började skälla på honom att det inte alls var någonting att bli arg över. Han började förklara sig, och efter ett tag började hon igen komma med invändningar och skrek tillslut:
-Avbryt mig inte när jag pratar!
Oj, oj, oj! Live bråk på radion! Vad jag skrattade!
Det var rätt spännt mellan dem resten av programmet.
Jag tror jag börjar tycka om det programmet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0