Någon tittar på mig i mörkret...

Så var Äntligen sovrummet klart! Erika kom som en räddande ängel och hjälpte mig med det sista igår.
Det var ganska nära att tapetklistret skulle ta slut, och vi fruktade, med två våder kvar, att vi skulle bli tvingade att gå till färghandeln här bredvid och fråga om 2 cl klister... Men det behövdes inte, och nu sitter alla tapeter uppe på väggarna!
Fondväggen: (klicka för att förstora)

Riktigt bra blev det, om jag får säga det själv. Men igår när jag försökte sova upptäckte jag... I blommorna finns det lite glänsande metallicfärg. När det är mörkt i rummet, och endast lite ljus kommer in genom fönstret reflekterar färgkluttarna detta lilla ljus... Jag som tycker om att ligga in mot väggen får en känsla att någon tittar på mig.
Min tapet tittar på mig!!!
Jag får försöka vänja mig vid det, och det ska väl gå.
Nu ska jag ta och bära in allt i sovrummet, städa och tvätta. Astrid kommer o hälsar på idag, så det vore ju om hon också fick plats. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0