Förkyld dans i soffan

En förkyld kväll hemma i soffan är snart slut.
I natt sov jag borta, jobb alltså. Vaknade några gånger på natten för att jag frös. Tänkte att jag skulle hämta filten, men kurade ihop mig under täcket och somnade om. Vaknade senare, kände på täcket och konstaterade att jag inte hämtat filten, och somnade om. Kollade säkert tre gånger. Kl 6 på morgonen tog jag mig i alla fall i kragen och hämtade filten.
Farligt att vara i Stockholm över dagen så där. Det blir dyrt... När jag letade en present till min lillasyster i japan, som fyllde 28 för några dagar sedan (Grattis Saiko!), köpte jag till mig själv en CD skiva med Motoboy. Jag har innan hört hans låt "Young Love" på radion, och blivit helt förälskad. Och jag kan väl säga att hela skivan är fylld av detta ljuvliga, förföriska och underbara sound som fängslar mig. Mys-skiva kan man säga.
Träffade pappa. Han hade varit på systemet, och hittat en cider vid namn "Hannas". Snäll som han är köpte han två till mig, eftersom dessa bara måste vara nya... Nja... Upplyste honom att det var fleeera år sedan jag drack min första Hannacider. Så nu fick jag släpa med mig även dessa hem...
Jo, jag tror jag såg Idol-Daniel idag. Men jag är inte säker. Jag kom ut ur en affär, och hade solen i ögonen. Han klev ur en bil precis utanför affären i fråga, och började snabbt gå åt andra hållet. But I don't care.

I kväll när jag kom hem slängde jag ihop en fantastisk god kycklingrätt. Med typ ingenting. Ja, det tar sig! :) Snart mästerkock!
Sedan har det varit Lets Dance i tvsoffan. Oj, vad det spritter i kroppen. Jag vill också! Men Tina, Tina, Tina! Du är så bra, du är så glad och rolig! Jag är ju bara mat, jag är brunsås. Ha, nu är du dans också!
Nä, ska nog diska och krypa ner i sängen.

Natti! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0