En helg med skratt!

Det är så typiskt! I morse kom jag på värsta bra inlägget. Men då skulle jag jobba, och tror att inlägget stannade kvar i Stockholm som jag lämnade i morse.
Men nu är jag hemma, städar, tvättar och diskar. I morgon åker jag till Sälen för att träffa mina goa Ossie-vänner, plus två till som jag inte träffat förrut. 
23045-124Mia, Martina och jag
Visst ser vi ut att ha roligt, haha!
Bilden är tagen på bussen Surfers Paradice - Brisbane. Surfers har ca 300 soldagar om året. När vi gick till bussen kom världens skyfall. Vår vanliga tur.
Men förhoppningsvis kommer vädret bli mycket bättre i helgen, och jag vet att vi kommer ha kul!
Täckbyxor inhandlade, skidglasögon och ryggsäck hämtas i kväll och så är det bara att mata katten och vattna blommorna så kan jag åka. Back on sunday!

Ehhnnn.. Sorry jag ljög. Har inte skaffat katt, var inte orolig mamma ;)


Kommentarer
Egoina

haha tack! njä, ingen fjortisblogg här inte..;)

2008-02-13 @ 13:56:28
URL: http://egoina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0