Årsmöte, RMT

Idag var det dags för RMT Västernorrlands årsmöte. (riksförbundet mag- och tarmsjuka)
Som föreläsare hade vi Annika Dahlqvist som pratade om lågkolhydratkost. Eftersom hon är väldigt aktuell och det skrivits mycket om henne i tidningarna på sista tiden så trodde och hoppades jag på att många skulle komma och lyssna. Förra året kom det ungefär 50 pers, så ungefär lika många hade jag hoppats på.
Jag räknade inte, men det kanske kom runt 25. Tråkigt, men alltid något i alla fall. Jag tror att det var många icke-medlemmar som var där, som hade sett annonsen i tidningen.
Men en bra föreläsning var det i alla fall. Jag vet att hon fick några, som innan var skeptiska, att tänka om.

Nu väntar ett nytt år med RMT, och jag hoppas vi får till några träffar, nya medlemmar och lämnar ut väldigt många toapappersruller!
;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0