Bloggstopp

Jag har i snart en veckas tid försökt att skriva om en händelse som hände förra veckan. Så här långt har jag kommit:

Torsdag morgon, kl 03.35
Alarmet börjar ringa. Det är mjuka toner från en Ane Brun-låt. Mycket skönt att vakna till, även fast jag knappt sovit 3 timmar under natten.
Jag kliver upp, klär mig, besöker badrummet, går ut till köket.

Pang

Jag undarar vad fn det var? Småungar som leker med smällare? Nu? Vågar jag gå utanför dörren och till  jobbet? Huset kanske är omringat.


Det var en traktor som börjat brinna på parkeringen nedanför mig. Jag var helt övertygad hela dagen om att någon ställt dit den och tänt eld bara för att jävlas.
Senare fick jag veta att det var en ren olycka. En stackars arbetare var ute mitt i natten och skottade snö, när traktorn började brinna.

Men till saken: jag är inte på skrivandets topp för tillfället. Jag har inget att skriva om..
Nej, förlåt, jag har en massa att skriva om, men jag har ingen ro att sitta och skriva om det.

Så därför uppmanar jag de få stackare som kikar in här för att kolla hur jag har det: Ring! Eller skicka ett litet sms.
För er som inte har numret går det fortfarande bra att kommentera inlägget.
För er som inte bryr er så mycket kan ju bara surfa vidare på internetvågen.

Sist men inte minst vill jag önska alla:

God jul och gott nytt år
Glad påsk
Glad midsommar

(för säkerhetsskull, jag vet inte när jag kommer tillbaka)

PS. En sista sak: Jag mår bra. väldigt bra :D



Kommentarer
Anonym

:-(

2008-12-05 @ 10:08:15
Anonym

:(

2008-12-05 @ 16:22:44
Eleonore svarar

=(

Vad ska jag då ha att läsa....!?

Vet är jag är helt värde på att ge comments....sorry!

Ska bättra mig! Alltid skojsigt att se vad tösa har för sig!

Brinnande traktorer - här hos oss var det en flis-lastbil som tog eld...!? Något typ av tecken eller!?



KRAM



-GodJul

-Gott Nytt År

-Glad Påsk

-Glad Midsommar

-Trevlig Allhelgona



Glömde jag någon!?



KRAM



2008-12-06 @ 22:17:57
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/
kattis

2008-12-08 @ 07:22:28
URL: http://kattajonen.blogg.se/
kattis

Skulle ju skriva nåt också!

Jag är helt enkelt för lat för att hämta telefonen för att smsa dig den här tiden på morgonen. Men kanske ses vi idag, det är jag som lallar omkring med halva uniformen ;)

2008-12-08 @ 07:23:51
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Anonym

varsågod bit idet här nu! ;)



Var är din mobiltelefon?

Var är din andra hälft?

Ditt hår?

Din mamma?

Din pappa?

Syskon?

Det bästa du vet?

Din dröm inatt?

Din dröm/ditt mål?

Rummet du är i?

Din hobby?

Din skräck?

Var vill du vara om 6 år?

Var var du igår?

Vad du inte är?

En sak du önskar dig?

Var du växte upp?

Det sista du gjorde nu?

Dina kläder?

Din TV?

Ditt/dina husdjur?

Dator?

Ditt humör?

Saknar någon?

Din bil?

Något du inte har på dig?

Favoritaffär?

Din sommar?

Älskar någon?

Favoritfärg?

När skrattade du senast?

När grät du senast?

2008-12-11 @ 19:18:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0