Kobenta jag

Jag gör det lite lätt för mig själv, så här kommer länken till Skottlandsbilderna.

Förra veckan var jag hos en sjukgymnast och undersökte mitt knä, som spökar lite då och då.
Han kom fram till rätt fort att jag är kobent på vänster ben. Det är Aldrig någon som sagt det förrut! Skummt...  (Kan man bli kobent av mycket dans?)
Sedan kom han fram till vad felet är, och jag har fått några övningar som ska träna upp mina små muskler så de kan hålla knäskålen på plats.

Idag började jag jobba efter semestern. Efter den korta nattssömnen efter dansen igår (som var helt otroligt rolig) kom jag till jobbet och ett tåg där kylarna i bistron inte varit på över natten... alltså allt var förstört. kul, kul. Men allt går att lösa!
På vägen hem var det krångel med en dörr, så det var nära att vi skulle få byta tåg.... Men så var det en av resenärerna som tog fram en hartass, och vipps så kunde vi åka. Det är sant!
...jag måste jag nog skaffa en sådan...
Kul att börja jobba.

Jo! Idag har min telefon skickat över 20 mms helt av sig själv! Billigt...


Drakbåtsfestivalen
Alltid lika kul!


Kommentarer
Syster

Ja, men att man är värd några MMS känns ju bra iaf. :D

2008-08-14 @ 09:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0