080808

En hel dag spenderad med underbara kamrater! Och dagen är inte slut än. Puss på er alla!

Jag har hört lite tjat om skottlandsbilder, och de är på väg! Den som väntar på något gott!
Det är även en historia om ett kobent ben på gång.
Spännande spännande!

Var hos Kat idag. Hon har en mycket trevlig pojkvän, och jag fick en film: Heavy Petting.

-Det är inte vad du tror!

Ja, jag vet inte vad han tror att jag tror, så jag vet inte riktigt vad jag ska tro att det är....

OS invigningen var det också under tiden jag var där på besök. När tjeckiens alla OSdeltagare kom in i arenan blev vi båda förvånade över att de var så många.

-Så många från det lilla landet, sa jag.
-Ja, men de har ju hockeylaget! förklarade Kat.

Ja, just det ;)
(Sorry Kat, jag var tvungen att skriva det)


Kommentarer
kattis

usch vad du är elak!

men jag har iaf semester!!! moahahaha! :P

2008-08-10 @ 12:16:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0