suprice...

Jag lånade bilen av mina föräldrar i helgen. Som tack (snäll som jag är) städade jag ur den och tvättade den. Det behövdes, om man säger så. En hel plastpåse med skräp samlade jag ihop.
Resultatet blev, enligt mig, mycket bra. (Alla småfack får ni plocka ur själv)
Hör man någonting när jag lämnat tillbaka den? Nejdå. Inte ett knyst. När jag försynt försökte  kolla om de märkt någonting får jag till svar:
Jag ser att du har gjort någonting, men inte vad.

Någon dag senare satt jag och beklagade mig inför en gemensam bekant, som tydligen var med pappa när han hämtade bilen. Enligt honom muttrade fadern när han såg bilen:
Fan vad rostig den börjar bli...


Kommentarer
Mamsen

Du kan få låna min bil till veckan, när vi roar oss i Finland. Den är VÄLDIGT dammig invändigt...

2008-04-25 @ 13:16:02
Kat

HAHAHAHA! vilken omtänksam mamma du har! ;)

2008-04-26 @ 00:24:32
URL: http://kattajonen.blogg.se
Maria

Haha, jag förstår precis! ;)

2008-04-27 @ 14:06:18
Anna E

Tippex på rost funkar kanske? Om inte bilen är jätteröd då...
By the way så var det dubbelspår hela vägen till timrå från dig...bra va?!

2008-04-29 @ 00:35:44
Malin Svensson Sondell

Men stackars lilla askungen. Vad taskigt! Jag är säker på att min pappa hade uppträtt precis likadant. Han skulle inte ens se om jag lackerat om hans silvergrå bil till chockrosa:)

2008-05-05 @ 15:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0