Paket till mig?

Kan ingen vänlig själ skicka ett paket till mig, det vore så roligt.
Jag hittade ett stort fint paket i brevlådan nyss. Eftersom det var rätt oväntat blev jag jätteglad och nyfiken!
Tyvärr var det adresserat till en karl med samma efternamn, men här bor ju bara jag! Vad besviken jag blev...
Kollade på hitta, och det skulle egentligen till en gata längre bort. Så jag tror jag ska gå dit med det. Jag är så snäll...
När jag tittade lite närmare på paketet verkar det inte så spännande ändå.
Biona Butiken - Värmer ditt hus
stod det på... jag tror jag klarar mig från att tjuvkika...


Kommentarer
Anonym

Visst skulle du kunna få ett paket. ;)
Vad skulle det vara i det då?

2008-04-11 @ 18:02:18
mig själv

Nä, jag vill nog inte ha något av dig, stranger

2008-04-20 @ 13:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0