Home...

Så var jag hemma helt plötsligt igen. Lite konstigt känns det ju.
Men en otroligt rolig resa var det i alla fall! Tidigt lördag morgon, när vi satt på tåget på väg till Paris kom vi fram till att så mycket vi skrattat de tre dagarna vi var i Holland har ingen av oss skrattat på mycket, mycket länge. Miriam, vår usla guide, var helt galet otrolig. Hon fick t.o.m. b (c?)-filmen Fire att vara rolig.
Lördagen i Paris fortsatte i samma tecken, mycket tack vare en filmande japan med barnvagn.
Kat, you know what I mean!
Eifeltornet var vi och hälsade på när mörkret sänkt sig, vilket absolut var en höjdare, och ett måste om du åker till Paris.
Besökte även de andra sevärdheterna, och efter två dagar var vi nöjda med att se dessa stora (och vackra) hus. Då kom min vän Mélanie och bodde med oss. Vi trodde ju att fransmän var trötta på Eifeltorn och så vidare, men hon ville tydligen se allt... Så vi delade oss... Fransmän är konstiga. Kom vi fram till.
Men i alla fall, måndag morgon när jag tittade ut genom fönstret var det vitt. Så gick det med att möta våren i Paris... Så Disney skippade vi, och gick en dag extra och shoppade.

Väl hemma slår verkligheten mot mig direkt, och det är jobb som gäller på en gång. Lite semester efter semestern hade ju inte varit helt fel. :)
Men bilder kommer nog.
Någon gång. Annars finns de ju alltid hemma hos mig ;)
Puss o godnatt


Kommentarer
sören

Låter som att ni hade en riktigt bra liten rundresa =)
Synd att missa Disney bara :P

2008-04-13 @ 10:39:33
URL: http://nevyn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0