Synd

Jag erkänner, jag har syndat. Hela kvällen.
Jag har tittat på Idol. Idol! Kanal 400 har visat den här säsongens avsnitt, och jag har suttit som klistrad. Jo, det blev ju Parlamentet ett tag också, men sedan, Idol, Idol, Idol...
Jag som nästan skrattat åt folk som varit Idol-beroende. Ikväll kom jag på mig själv att säga högt:

Men hur kan han gå vidare??

Jag vet inte, men jag kan ju försöka skylla på gårdagens utekväll som gör mig seg i huvudet.
Men iaf, så är min egna nya idol skånskan som självmant hoppade av, och som lämnade scenen med orden:

Jag vill inte vara en produkt, jag vill bara vara Hanna.


Kommentarer
tove

Hon var jäkligt bra ändå, hanna :)

2007-09-23 @ 22:57:59
URL: http://tovegryttner.blogg.se
Från mig själv

Absolut, hon var grym! Jag lovar, när hon blir känd sångerska är det jag som står längst fram och skriker! :P

2007-09-24 @ 17:40:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0