Jag motverkar meningen, tror jag...

Spenderade helgen i Stockholm, där det sprangs som bara den i skogen. Jag är faktiskt rätt nöjd med min insats i Selånger-laget, även om det inte gick allt för fort. Missade ingenting i alla fall. Ett mycket roligt 25manna lag var det, otroligt många skratt åt småfyndiga kommentarer hela helgen! :)
På lördag kväll var det dags för lite orienteringspartaj på universitetet. Eftersom vi kom rätt sent från tävlingen blev det lite tid att göra iordning sig. När vi tillslut kom iväg till tunnelbanan var det "rökutveckling" på den hållplatsen, och vi var tvunga att ta oss till nästa hållplats på något sätt. jobbigt, så vi tog taxi hem till fröken Vedin. Mycket trevlig förfest, och grymmt god Pizza! (efter 8 timmar utan mat är nog allt gott)
Stämplade in på festen vid 11-12 tiden, och dansade och minglade några timmar, tills småtjejerna blev trötta och ville hem ;P Själv kom jag fram till att i princip alla orienterare är långa... Jobbigt för lilla mig...

Syrran och jag bestämde att vi ska gå och titta på Timo Räisänen på lördag, och jag skulle köpa biljetterna igår. Klantigt nog glömde jag plånboken hemma. men jag lånade lite pengar av Magnus och Fia, så det löste sig tillslut.
I morse satt mamma och läste tidningen, och sa:
-Timo Räisänen, är det han ni ska titta på i helgen?
-Mmmm, svarade jag trött..
-"Gå 2, betala för 1" står det här. Om man har ST-kortet.
Självklart har vi det kortet, och hade jag väntat en dag med att köpa biljetterna hade det blivit mycket, mycket billigare... som om det var meningen att jag skulle glömma plånboken.. typiskt..

Annars har veckan varit bra. Jag har bla satt fast ett bilfönster med en träkil
Chiketikaoao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0