Kurs, kurs, kurs...

Ja, det är ju rätt kul. Välfikade blir vi också.
Men gårdagens heldagsgenomgång på vad man gör när man jobbar på tåg kändes liite onödig. Samt när vi idag gick upp till kontoren och kollade igenom varje rum och fick förklarat vad som gjordes vart.
Min första utskällning under min "nya" tid på SJ fick jag av vår vänlige Keda:
"Men för faan Hanna, ta på dig en uniform och stick ut och jobba!"
Ja, ja. Om SJ vill att jag ska gå kurs, så går jag kurs! :)
I morgon ska vi på studiebesök på tåget, spännande!
(Ursäkta om det låter som om jag klagar, för de gör en otroligt bra kurs. I alla fall för de som inte jobbat där förrut! Det är ett mycket glatt gäng, ska försöka få med dem på After Work nästa vecka, haha!)


Just nu fryyser jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0