Göteborg

Oj, va kul det är med kurs! Speciellt när man bor på ett superträvligt ställe, har trevligt folk runt omkring sig och har massa tid åt shopping!
I söndagskväll kom vi ner allihopa med tåget (självklart 1 klass hela vägen) och kom tillslut fram till Riverton Hotell. 4-sjärningt. Stoor säng. Stilrent. Handfat av glas. I say no more!
Två dagar av kurs är avklarade, tillsammans med våra blivande kollegor i Göteborg. De är 14 st i sin grupp (vi är 10) och det verkar som om de tyvärr inte har samma sammanhållning i gruppen som vi är i vår. Men de är rätt okey ändå. Vi har bestämt en liten krogrunda i morrn kväll.
Lite shopping har det blivit, besök i spa-avdelningen och idag träffade jag Tina (som jag träffade i Australien) för att käka middag ute på stan. Otroligt kul att träffas igen, och snacka gamla minnen.
Kan väl meddela att det även snöade här i morse, men att det redan smält bort.
Ja, tre dagar kvar här nere, sedan söker jag mig sakta men säkert uppåt åt högre breddgrader.
over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0