Fredagkväll

Det har kommit snö! Det är lite för varmt för att det ska stanna kvar, men ändå! Det är snö och vitt ute!
image113

Igår var vi några hemma hos Carro, på vinkväll. Mycket kul, många skratt. Vi satt och snackade massa skit om allt möjligt långt över midnatt. Massa härligt tilltugg fick vi också.
Shit va fint hon har gjort det i lägenheten!
Sedan ner på stan med Anna och Angelica. 30+ var det som gällde för kvällen. Jag kan väl inte påstå att jag var så väldigt på den idén, men följde i alla fall dit och ställde mig i kön. En kille kom och snackade med Anna, och sa plötsligt till mig:
"Men dig känner jag ju igen, du kommer från Njurunda va?"
Japp, absolut! Självklart kände jag igen honom. Han är storebror till han som var min första kärlek. På dagis. Jag var nog hemma och lekte hemma hos dem några gånger, men det känns ju som miljoner år sedan. Han är ju ganska många år äldre, dessutom. Men det är ju alltid kul att bli igenkänd!
Var verkligen inte sugen på att gå in på krogen, och rätt säker på att jag inte skulle komma in på det stället, så jag stack iväg till bussen och åkte hem. Men är iaf otroligt nöjd med kvällen.
I natt drömde jag att jag tappade pengar, leg och mobil på krogen och blev nästan utslängd för att vakten tyckte att jag var för full. Eftersom sista bussen gått hem funderade jag på att sova i en ljuslykta av snöbollar som såg ut som en bil. Eller så var det tvärt om, jag kommer inte ihåg. Kanske var det tur att jag inte gick in!
I kväll ska jag dansa! kul, kul! :)


Kommentarer
N R 1 2 6

Jippie, snö!
här har den just regnat bort :/

2007-11-03 @ 13:43:58
URL: http://nr126.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0