Väntan...

Vänta, vänta, vänta...
Men men, så är det väl?

Under tiden hinner jag syssla med en massa andra spännande saker, som att städa, diska, städa ur bilen... Vore ju bra att göra det i alla fall!
Lite problem är det när jag fastnar med näsan i Marian Keyes bok "The other side of the story". Alltså, jag blir helt fast! Jag kan inte sluta! Hon är såå bra! Tur att det är kallt och mulet ute så att jag inte får så dåligt samvete att jag inte är ute! :P Engelskan går också bra. Då och då stöter jag på ett ord jag inte förstår, och som jag bara måste slå upp. hälften av gångerna är det något  konstigt irlänskt ord som inte finns med i mitt lexikon..
Jag hörde henne prata på radion förra veckan, Marian Keyes alltså. Den irlänska dialekten är så härlig!!! Jag bara måste åka dit någon gång, hellst till Nordirland! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0