Teknikens under

Man kan ju bli galen ibland på vissa tekniska saker som sker. Och förvånad, ibland.
Några dagar efter att jag kommit hem från min Australienvistelse frågade brorsan vad jag hade gjort med datorn?
Fan, tänkte jag, vad har jag nu gjort?
"Ehh, lagt in lite bilder bara... har det hänt något?" frågade jag
"Nä, den har blivit så snabb bara"
Haha, datorn har ju saknat mig!

TVn däremot har inte märkt att jag kommit hem, eller så blev den bara sur. Jag vet inte.
Typ varannan, var tredje gång man sätter igång den fungerar inte skärmen, men man hör ljud. Självklart händer detta när man redan har gått och satt sig. Stänger man av och sätter igång den igen fungerar den, för det mesta. Om man står framför den. Hinner jag tillbaka och sätta mig i soffan kan man nästan räkna med att jag måste gå tillbaka och göra om allt igen.
Om jag däremot står framför tvn redan första gången jag trycker på den fina on-knappen kan du ge dig fan på att den fungerar!

Dagens I-landsproblem...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0