Bloggens farliga värld

Jag satt och slöläste en tidning för några dagar sedan, och fastnade lite för en rubrik:
Jag blev dumpad på en blogg
Alltså, det måste ju finnas bättre sätt att dumpa någon på, för tänk om den personen man dumpar inte läser bloggen just den dagen. Vad konstigt det kan bli. Jag orkade inte läsa hela artikeln, men bara rubriken tyckte jag var väldigt... spännande...
Själv har jag aldrig blivit dumpad på någons blogg (än så länge) men däremot via mail... Det roliga var att jag inte riktigt tyckte att vi var tillsammans, och inte ville jag vara tillsammans med honom heller. Men han var så ledsen att han tyvärr hittat en annan, och det var så långt mellan oss så det skulle inte bli något. Jag svarade ungefär:
Okey, jag förstår :(


Kommentarer
kat

hahaha! jag är ledsen hanna, men jag måste nog dumpa dig. hoppas du förstår ;P

2007-12-07 @ 14:44:31
Mig själv

Ja, det ska ju vara en första gång för allt... men titta vad konstigt det blev nu, inte visste jag att du dumpat mig igår på julbordet! jag tyckte det var konstig stämning...
;P

2007-12-09 @ 11:11:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0