Gott och blandat

Igår träffade jag fröken Vedin nere i Sthlm. Jobbade så att jag kom ner vid 9-tiden, och träffade henne kl 12 och gick på bio! Såg "Fun with Dick and Jane", den enda filmen som jag skulle hinna att se, men den var mycket bättre än vad jag trodde att den skulle var..
Åkte sedan hem med 580 (tihi, börjar kunna lite tågnummer..:P ) och var hemma i stan strax innan kl 20. Då var det dags för lite bowling, enligt mina kära kamrater Kotten, Boris och co. På grund av snövädret tog det ett tag innan jag kom till bowlingen, så de hade redan börjat när jag kom. Men det gjorde inte så mycket, satt och var social i stället. Sedan skulle de dra på Sinners, Sundsvalls bästa fjortisställe, och eftersom klockan var före 22 får man gå in gratis, så jag följde med och väntade på bussen inne i stället. Orkade inte gå på krogen. Klev ju upp tidigt, ont i halsen och skulle på nok dagen efter. så det blev bussåkning och snöpulsning hem. Men det var kul att träffa dom!
Imorse vaknade jag en minut innan klockan ringde och åkte sedan med Lina till nok-stugan, där ingen hade skottat det senaste snöiga dynen, och jag som gick först hade snö upp över knäna! 
Eftermiddagen spenderade jag hemma hos Ile. Jag lovar, det kommer att ordna sig, till slut! Sköt om dig nu!
I morgon, kl 03.55, går mitt tåg till Storlien. Jag hoppas det går bra, att jag inte är allt för förkyld..

Fine, fenito


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0